Sabah saatlerinde İl Sağlık Müdürlüğü makamında gerçekleşen devir teslim töreninde Prof. Dr. Aziz Öğütlü ile Doç. Dr. Kayhan Özdemir bir araya geldi. Çiçek takdiminin ardından Öğütlü “Hayırlı olsun” temennisinde bulundu. Bugüne kadar yapılan hizmetlerden dolayı Öğütlü’ye teşekkür eden İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir “Devraldığımız hizmet bayrağını en üst seviyeye taşımak için var gücümüzle çalışacağız.” dedi.
TÜRK SİNEMASININ SON EFSANESİ KADİR İNANIR’DAN ACI HABER: ELVEDA AL YAZMALIM, ELVEDA KADİR ABİ!
18:45 - SON DAKİKA