Sporun içinden geldiğini belirten Bakan; “Bursaspor için ve benim için sürecin hayırlı olmasını temenni ediyorum. Yeni yönetimle bomba gibi geliyoruz” açıklamalarında bulundu.
jojobetTÜRK SİNEMASININ SON EFSANESİ KADİR İNANIR’DAN ACI HABER: ELVEDA AL YAZMALIM, ELVEDA KADİR ABİ!
18:45 - SON DAKİKA