Konser saatinde 38 dereceyi bulan sıcaklık zaman zaman zor anlar yaşattı. Sıcaklığa ve neme rağmen şarkılarına ve dans performansına aralıksız devam eden Bastık, “Ev sahipliğiniz, çoşkunuz o kadar güzel ki, çok güzelsin Adana” diyerek dinleyicilerine teşekkür etti.
TÜRK SİNEMASININ SON EFSANESİ KADİR İNANIR’DAN ACI HABER: ELVEDA AL YAZMALIM, ELVEDA KADİR ABİ!
18:45 - SON DAKİKA