BAHARI GETİRDİK, YAZI'DA GETİRİRİZ BİZ!
Bugün bahar geldi, Kışın etkisinden kurtulduk. Çok soğuktu, çok karanlıktı, çok korktuk, kanımızı donduran ortamlar, olaylar oldu, dibe vurduk.
Türkiye ayağa kalkmalıydı.....
Fena tökezlemişti.....
"BU BÖYLE GİTMEZ!" Dedik.
Kadınlar isyan etti! Ölüyoruz!
Gençler isyan etti! Eğitim yok oldu!
Doktorlar, mühendisler, öğretmenler, öğrenciler, çiftçi, esnaf ayağa kalktı!
En çok da perişan olan emekliler çığlık attı! Açız! Türkiye'den duyulan sesler.....
Battık, bittik, öldük......!
Kuvayı milliye ruhu canlanmalıydı.... Canlandı!
Kadınlar, Gençler ve Emekliler ŞAHLANDI! VEEEEE........
DÜN DEMOKRASİ KAZANDI!
UMUDA SARILANLAR KAZANDI!
DOĞAYI SEVENLER KAZANDI!
ARTIK YÜZÜMÜZ GÜLÜYOR, BAHAR KANIMIZI ISITTI. UMUTLANDIK!
YENİDEN AĞAÇ DİKERİZ BİZ!
YENİDEN ÇİÇEK AÇARIZ BİZ!
Doğru yolda yürüyerek çok mesafe kat eder, geri kalmışlığımızı yok ederiz biz!
Bu şahlanışla karanlığa son veririz biz!
Bilime, çağdaşlığa, gelişime , başarmaya , laikliğe, devrimciliğe , demokrasiye , Cumhuriyete inanan biz, Atatürk'ün yolundan ayrılanlara büyük bir ders veririz biz!
Haydi YENİDEN LAİK DEMOKRATİK TÜRKİYE !
BİRLİK BERABERLİKLE, AYRIMSIZ, DOĞRULUKLA ATATÜRK'ÜN ÇOCUKLARIYIZ BİZ!
BAŞARIRIZ, ŞAHLANIRIZ BİZ!
BİZİ İYİ TANIYIN!......
İLK ADIM HARİKAYDI, DEVAMI DA ÖYLE OLACAK...DAHA YOL UZUN... YORULMAYIZ BİZ...
YAZI'DA GETİRİRİZ BİZ!
Bu başarıda payı olan herkesi KUTLARIM!
YORUMLAR
Diğer Yazıları
Çok Okunanlar
1
Kırşehir Vali Yardımcısı İsmail Çetinkaya; Ahiliğin Başkenti ve Bir Medeniyet Mirası
2
KIRŞEHİR’DE ÖRNEK SOSYAL BELEDİYECİLİK! EMEKLİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜREN HİZMETLER
3
81 İlden 130 Gazeteci Kırşehir’de Buluştu: Başkan Ekicioğlu’ndan Birlik ve Hoşgörü Mesajı!
4
Kırşehir Turizm ve Sanayide Şahlanıyor: Vali Demiryürek’ten Peş Peşe Müjdeler!
5
GAZETECİ SABAHATTİN BİRİNCİ VE TİGAD AVRUPA HEYETİ ANADOLU’NUN TARİHİNE TANIKLIK ETTİ: KALEHÖYÜK’TE TÜRK-JAPON BULUŞMASI!